27 juni 2024

LET OP: nieuwe datum !!

Woensdag 17 july 2024

Buffalo Bill Schietwedstrijd

Ook dit jaar willen we, bij voldoende belangstelling, de schietwedstrijd om de Buffalo-Bill-Beker organiseren en wel op woensmiddag 17 juli.  De wedstrijd vindt plaats op het schietterrein De Roovere bij het bekende kapelletje. We starten om 13:30 uur met de ontvangst met koffie en cake, de inschrijving en verplichte registratie van ons identiteitsbewijs. Voor € 6,– kun je deelnemen aan de schietwedstrijd (met vuurwapen), het buksschieten (met windbuks) en het Jeu de Boules.

We verwachten dat rond de klok van 19:00 uur alle winnaars bekend zullen zijn.

Na de schietwedstrijd met het vuurwapen is er de bekende ‘chinees’, waarschijnlijk zo rond de klok van 17:30 uur. Wil je uitsluitend hieraan deelnemen dan kost dit € 15,–.

Kosten:          € 6,–:              Bij aankomst om 13:30 uur betaald iedereen minimaal dit

bedrag, je kunt hiervoor supporteren en/of deelnemen aan het schieten met vuurwapen en buks en Jeu de Boules

€ 15,–:           Uitsluitend deelnemen aan de ‘chinees’ vanaf 17:30 uur.

€ 21,–:            Schieten en ‘chinees’.

Koffie met cake bij ontvangst wordt aangeboden door de KBO, overige consumpties zijn voor eigen rekening.

Wilt u zich (opnieuw) opgeven   bij Franca van der Steen en aangeven of u mee wilt schieten en/of mee wilt eten.
Dus ook opnieuw opgeven voor de woensdag als je al opgegeven hebt voor de vrijdag.

Kosten kunnen contant voldaan worden op de dag zelf bij aankomst op het schietterrein.

Wilt u mee schieten dan is het verplicht een paspoort of identiteitsbewijs bij u te dragen en tijdens het schieten met het vuurwapen is gebruik van alcoholische dranken niet toegestaan. Er mag in de omgeving van waar geschoten wordt ( ± 6 m2)  geen alcohol gedronken worden.

Dit zijn de deelnemers